Saturday, May 21, 2011

Maasikad ja kedervars,sekka muud kah



Tegelikult sai kõik alguse Isetegija uuest TKst "Maasikad ja lepatriinud". Lepakatega mul nii sooje suhteid pole (putukafoob nagu ma olen), aga maasikad jäid kripeldama. Otsisin siis netist ringi ja leidsingi endale (taaskord regivärsis) toreda õpetuse.

Seal on muuseas ka imearmsa heegeldatud lennuki tegemise õpetus.

Minu tulemus - (Kokku ma olen neid nüüdseks teinud...kuskil üle 15 ja alla 20) -


Muuseas lippab kuskil laias ilmas ringi 9 soomlast, igaühel minu "kukka" küljes.

Eilne saak oli ka kedervars (tellitud Lahemaa lambatalust) ja Ebay'st hiinakate näputööna sõrmusekarp. Kaklus kedervarrega lõppes igastahes 1:0 kedervarre kasuks. Mul on ikkagi vaja inimest, kes natuke järje peale aitaks... sest kuskil on kala, miks lõng oma keeru lahti keerutab (kuigi hüpnootiline on vaadata igiliikurina pöörlevat kedervart). Ja mul on kas libe reis või libedad püksid, aga see mööda kintsu rullimine ei tahtnud väga fungata... Aga vähemasti on nüüd riistapuu olemas, nii et kui mõni kedervarrekoolitus veel tuleb (eelmine suvi oli!), siis ma olen kindel mineja!


Sõrmused said igastahes karpi ja näevad nüüd edevad välja, täna said nad esimest korda ka müügiks välja pandud, ning rippuvad maasikad ilmestavad kõrvarõngaraami.


Teisipäevaks vaja veel paar peotäit maasikaid teha. Shallallaa!



2 comments:

Anonymous said...

No kus nüüd on vehkinud kraami kokku teha.
Igatahes need sõrmused näevad jube änksud välja.
Millest sa nad teinud oled ?
Vot sedasi juhtub minusugustega, kui kaua eemal oled ja ei teagi, mis teised teevad.
Luban, et enam nii kaua eemal ei ole. :)

Di said...

Heheh. Vastupidi,laiskperiood on, sest rollimänguprojekti tegemine võtab pea kogu vaba aja...Eks sinna käi ka muidugi hulk käsitööd sisse,aga...

Sõrmused on mitu-mitu kuud tagasi tettu,olen neid müüa üritanud, aga seni pole ostjaid leidnud väga.
Tehtud on nad pehmestatud (Eestis ju dead softi ei müüa)vask või messingtraadist,suurus 0.8. Kivideks kas klaashelmed või viimasemal ajal poolvääriskivid ja mageveepärlid.

Aaga varsti tuleb uus blogipost, siis näitan midagi hoopis erilist ;)