Friday, January 27, 2012

Jälle see sinine


2 nädalat pole värvinud, see on küll isiklik rekord. Well, üks põhjus on ilmselgelt see, et mul on päris palju lõnga järel ja tahaks enne selle maha müüa kui uusi kuhjasid tekitada.
Aga indigo istus 2 nädalat nurgas, ja väga rohkem ta ei kannata (kirjade järgi, vähemasti), nii et võtsin kätte ja tegin täna väikese lõngateo. Igastahes möödus see valutumalt kui esimesel korral - samas, ma ei pidanud seekord ka miskit mõõtma-kaaluma-soojendama jne. Ainult pott soojaks lasta ja...
Okei, indigoga värvimine on ikkagi natuke säärane kasta-hoia-õhuta-loputa-kasta-vaata-kas-on-sobiv-värv, loputa-loputa-loputa.
Mul oli mõte, et ma suudan kududa värvimise vahepealt, aga sebimist sai ikkagi nii palju, et ei kudunud.

Üritasin sedakorda tumedamaid toone saada. Helesiniseks miskit ei värvinud, nii tumedaks kui parajasti õnnestus 3-4 korraga ajada.
Nii et kui kuskil on keegi, kes eelmine kord ilma jäi või lihtsalt tunneb, et ta tahaks sinist lõnga, siis saab sellest satsist vabalt, ja keskmist sinist jäi veel eelmisest korrast ka järgi.
Rohelist tahaks teha, aga lihtsalt pole see nädalavahe aega.

Aga jah, ma loodan väga, et õnnestub kuskil miskit maha müüa ja mõni rahalaevuke randa meelitada, sest üüripäev on 4 päeva pärast ja toiduga on kah nii, et mis on, see on. :/ Saaks see jaanuar ja hapukurgihooaeg ometigi läbi...

Poodidega käivad läbirääkimised. Käivad. Paraku praegu see ei päästa.
O well, elame-näeme. Seni on ikka mõni ime juhtunud, ehk juhtub ka seekord. :)

No comments: