Wednesday, March 7, 2012

Lõngainventuur ja kevadine hinnasula

Ma armastan oma Exceli tabelit. Kui ma reaalselt oskaksin seal tulpasid kokku liita, siis ma ilmselt armastaksin teda veel rohkem, aga ma armastan teda ikkagi. Lõngadel on koodid, mis tähendab, et ma ka viletsas valguses ei pea leiutama, et kas see oli nüüd SEE õrnroosa, või see vähe tumedam roosa. Näiteks.

Igasugused suurmüügid viimasel ajal sundisid suurt inventuuri ette võtma, seega oli mu Disainimaja pood mitu päeva lausa suletud. Ja nüüd on ta uuesti avatud, koos nii mõnegi uue lõnga ning täiesti adekvaatse infoga.

Mul on 119 lõngakera. Ja 22 erinevat tooni.

Ja et ma tegelikult kangesti tahaks juurde värvida, siis mõtlesingi, et teen ühe suure Kevadise Allahindluse. Nii et nüüd on kõik lõngad mitte 70 EUR/kg, vaid 60 :) See on oma hea 50 senti ühe nii 50 g kerakese pealt.

Loodan, et õnnestub talvega valminud lõngadest lahti saada - tahaks ruumi, tahaks värvida, igasugu lahedad taimed ootavad, ja peagi hakkab ka Eesti loodusest järjest rohkem saama :)

PS. Kui keegi hulgim tahab tellida (no nii alates poolest kilost), siis võin veel natuke hinnasula teha VÕI lisada tellimuse juurde pisikese üllatuse ;) Teile ju meeldivad üllatused? ;)

No comments: