Thursday, April 26, 2012

Uus kodu

Ma saan aru, et blogis on tükk aega vaikus olnud. Põhjuseks see, et ma sain lõpuks selle, mida olen hää mitu aastat otsinud - päris oma elamise. Pisike nunnu köök ja tuba Karlova linnajaos.

Terve nädala jooksin erinevate korterite vahet, kuni leidsin ta. :) Oli vedamine. Oli suur vedamine. Ja siis ma pakkisin, pühkisin, pesin, pakkisin, tassisin. Suured tänud kõigile, kes jõu või nõuga (või mõlembaga) appi tulid.

Nüüd siis esimest päeva uues kodus. Huvitav on. Kastivirnad. Voodini ei pääse. Valgust on palju (köögis 1 aken, elutoas lausa 2, erisuundades. Autotee akna taga (õnneks mitte päris magistraal, lihtsalt harjumatu, sest kunagi pole olnud). Wifi (muidu mind siin ei oleks!). Mu kahel rotul ja hiireperel on ka huvitav ja lõbus (hiired grilli otsas, rotid külmkapi otsas - neil on vaade).

Annyliisi vaibad on nurgas ja ootavad Põrandapinda. Lilleriiul ootab puuri, et tüüblid seina lasta. 2 kotti riideid on lahti pakitud ja ma olen väsinud ja näljane. Söömine toimub hetkel kirjutuslaua taga, sest teine laud on nurgas ja tema peal on Kastid. 

Seda, kuidas siin majas lõngade värvimine hakkab välja nägema (puupliit & co), eks seda näitab tulevik :) Hetkel igastahes on ka lõngakastid külakuhjas. 

No comments: