Wednesday, September 5, 2012

Õpin tekstiili :)

Väga vabandused, aga olen nii töine olnud, et pole väga ammu jõudnud miskit siia kirjutada, peale vast mõne hoidiseretsepti.

Aga igastahes - käisin mina Räpina Aianduskoolis tegemas katseid nii floristika kui tekstiili kaugõppesse, sisse sain mõlemasse, ja valisin tekstiili. Nüüd 2 a tihedat õppetööd, ja siis olen Paberitega (hull :p).

Esimene sessioon on oktoobris, ja siis nemad nõnda on, nii iga pooleteise kuu takka nädal tihedat õppimist, ning vahepeal jälle iseseisev töö.

Ainus mure on praegu see, et kui mu hooajaline floristitöö otsa saab (ilmade koledus selle ühel päeval lõpetab), siis mis ma edasi teen ja kuidas nii märtsini ära elan... töökohtadega on Tartus na kehvasti...

Mõtteis mõlgub ka õppelaenu võtmine, et saaks üldse olla ja õpingutele pühenduda, aga see on juba 10 a käendajate puudumise taha jäänud.

Aga muidu - elu nagu roostes Ameerika raudteel, üles ja alla ja jälle ilge hooga samamoodi edasi, ning iga hetk võib pea alaspidi lõpetada :p


Lõpetuseks panengi paar näidet sellest, et mida ma praegu pea igapäevaselt teen. (Tuuline ilm oli väga, muidu on kimbud rohkem laiali laotatud.)




No comments: