Tuesday, July 10, 2012

Ingridi-maa talgute lõppvaatus

Ühes talgutega jätkub ka ebainimlikult lämbe ja parmune ilm. Isadora on igastahes otsustanud nina mitte välja pista ja magab enamjaolt kamina poosis toas voodil, ning ei mõista ilmselt, miks ogarad kahejalgsed siiski väljas müttavad.

Eilne lõngasaaga igastahes päädis sellega, et ma muidu ebamäärast pruuni karva lõngale järelpeitsina  raudvitrioli lisasin ja nõnda ootamatult tumepruuni-halli ning peaaegu musta tooni sain. Nojah, pruunikashall läks ju tumedamaks. Üldiselt ma vaske ega rauda väga tarvitada ei armasta, aga seekord olen tulemusega täitsa rahul. Vähemasti toonid tulid ilusad.

Tänasesse päeva on seni mahtunud Facebookis Looduskera lõngapoe avamine, hulk suhtlust ühe lõngahuvilise ameerika sõbrannaga ning üritus puhtamaks pesta tarapulbriga peitsitud lõnga. Siinkohal tahangi paari sõnaga oma kogemusest selle tarapuu pulbrist peitsiga kirjutada. Huvi pärast sai säärane kraam ühest Saksa poest tellitud (minu õnnetuseks terve kilo jagu...), et proovida, kas seda annaks tarvitada alternatiivina maarjajääle. Kogustelt ja tarvitamiselt oli ta muidu täitsa maarjajää moodi, v.a et potti tuli ta panna kotikese sees.

Aga tulemusena peitsis ta mu lõnga beeziks, ja see, mis sinna kotikese sisse jäi, meenutas ise väga üht kindlat ollust, mida siit õuelt võiks leida kahe piisoni ja lauda kandist... Ja maarjajää särast on ka asi väga kaugel. Nii et mina ei tea, kuidas ja millega nemad seda õieti seal kaugel maal teevad, aga mina jään edaspidi ikka oma maarjajää juurde ja asi tahe. Aga noh, vähemasti on kogemus olemas. Hetkel üritan igastahes katetšipuu puru ja košenilli seguga sestsinatsest tarabeežist mõnda palju kenamat värvi välja meelitada.



Homme aga ootab ees kojusõit. Isadora magab mu kätt sisse. Ta veel ei aima, et talgud on seks korraks läbi ja ees ootab taas linnaelu...

No comments: