Tuesday, October 23, 2012

Heegeldatud vesti saaga

Blogger va pisike põrsas mängis mitu päeva järjest mäkra ega lasknud kirjutada. Nii et ma ei mäletagi, mida ma viimati kirjutada tahtsin. Aga vahepeal, uniste tööpäevade taustaks sai valmis minu Kõige Suurem Projekt. Heegeldatud vest. Ok, vest on selle kohta vähe öeldud, see hakkas tõsist kleidi mõõtu võtma, või nagu Stuart soovitas, siis proovigu ma järgmine kord boolerot teha, äkki siis kukub kampsun välja :P

Igastahes alustasin kunagi augustis... või ei mäletagi õieti, kunas, igastahes ammu, ja vedasin teist nagu kutsikat üle Eesti kaasas, kuni ta liiga suureks muutus, et teda kaasas tassida. No tööle ikka vedasin. Ja kuna muidugi mul esialgu lõiget ei olnud, siis selgus otseloomulikult, et inimene ei ole ristküliku kujuline, eriti kui on tegu minu kui lopsaka ja laiapuusalise naesterahvaga. Seega heegeldasin siilud. Tulemus - poolde säärde ulatuv alt kolmnurkne vest-rüü-kleit. Aga ta on paganama soe.

Lõnga... läks palju. Igasugu lõngajääke sai ka vahele pandud. Tahtsin talveks sellist soojades suvevärvides vesti. Nööbidki said lõbusad, ema vanadest varudest.

Nüüd saab rahus sokke edasi kududa ja kindamustriga kakelda.



No comments: