Thursday, September 1, 2011

Auk



Poti põhjas. Minu värvimise-poti põhjas, nimelt. Stu avastas augu. Kui ma taimed potti lõikusin ja sinna vee kallasin ning tulele seadsin, siis auku veel ei olnud. Aga umbes poole tunni pärast avastas Stu augu, millest voolab päris sorinal vett.

Nüüd istub kuldvits koos antud potiga ämbri kohal, jahtub ja soriseb ning ootab uut potti. Mille jaoks mul raha põle - pott ise on isegi välja valitud, seniks-kuniks too soodukas kestab muidugi - Koduextras (Eedenis), miskit 29 eurot, suur ja kõrge (!!!) teraspott. Igati kaunike.

Teises potis, mis on veel iidvanam kui see auguga pott, istub Tundmatu Taim nr. 1 ja jahtub samuti. Tema sai siiski tunnikese keeda.

Käisin täna peale varakult töölt lahtisaamist oma Soodat jalutamas Anneluhal, ja korjasin natuke ühte koma teist. Kuldvitsa, tundmatut taime nr.1 ja tundmatut taime nr.2. Raudrohtu ja oblikat ka, aga neid sai liiga vähe - äkki kui kokku panna, siis tuleks neist miskit. Raudrohi nimelt otsustas, et tema kasvab seal kohutavalt hajusalt ja on pisike ja hale. Ja minu "hurraa, kui ilus suur oblikas" lõppes sellega, et seda paganama oblikat oligi terve luha peale 3 vart. Fail.

Tundmatu taim nr.1 pärast helistasin isegi Nimrodelile, aga ta ei osanud minu kirjelduse järgi kosta, et mis taimega tegu võiks olla, oli ainult põnevil. Tegin siis nüüd kodus taimest pilti. Ja teisest taimest ka. (kumbgi minu uhiuues, aga pisikeses 170 liigiga taimeleksikonis polnud). Aga nr. 1 vohas. Nr 2 kasvas kohati suurema puhmana.

ja kuna minu sooda väga vara ärkamisest ja 2 väga pingsast tööpäevast on liiga äge, siis ma jätan nüüd kõik selle jandamise katki, võtan vabavarana saadud pudeli Karksi mustsõstraveini ning ronin voodisse "Vampiiripäevikuid" vaatama.

No comments: