Sunday, December 4, 2011

Kuni mina larpisin ja koolitusin..

...tegelesid lõngad külvärvimisega. Sedakorda täiesti peitsimata lõngad, sest kui minu pisikestele kerakestele juba toredad toonid niisama külge jäid, siis riskeerisin ka suurte vihtidega sama teha. Toonid jälle täiesti erinevad kui peitsides. Ja see võimaldas lõnga värvida - samal ajal kodust ära olles.

Laupäeval oli LARP, mis oli väga vinge, ja täna oli Reesi pitsikudumise koolitus, mis oli ka väga vinge. Rees on lihtsalt niivõrd kannatlik inime, et isegi minusugune ee-kolm-korda-juba-seletatud-aga-ikka-ei-saa-aru n00b hakkab lõpuks aru saama. Kuigi jah, mulle jäi 2 t väga väheks. Ilmselt, kui ma enne ikka juba ühte-teist oskaks, siis suudaks ka midagi ontlikku küsida ja targemaks saada, aga kuna mina alustasin tõesti stiilis et ee, misasjad need poolikud kolmnurgad on, ja kuidas täpselt algussilmust tehakse, siis... Vähemasti sain palju ilusat lõnga näppida, kordamiseks materjali koju, vingeid raamatuid lapata (need Jaapani mustrid!!!) ja arusaama, et ehk, kui kevadine külm mind ära ei võta, suudan ma siiski ühel ilusal päeval pitsi kudumiseni jõuda. Vähemasti jäid Reesi puuvardad seekord minu näpus terveks!

Aitäh, kallis Liina! Kui sa mingi ime läbi seda lugema juhtud, siis ;)

Aga lõngad, igastahes:

Alkanna + sinipuit, maarjatamata lõng, külmvärv ca 2 ööpäeva

punane sandlipuu + košenill, maarjatamata lõng, külmvärv ca 1 ööpäev

sinipuit, maarjatamata lõng, külmvärv ca 1 ööpäev

Homme palun päikest, sest mul on vaja 1) linnas asjatada 2) lõngadest pilti teha (paljud värvid lihtsalt ei näita üldse elektrivalgel oma õiget tooni... )

PS. Sinipuidu/sinipuu ingliskeelne nimetus logwood, ladina keelne Haematoxylum campechianum L., eestikeelne kampetše veripuu.

No comments: